gencmom_ Mdorukkk evet yaptırdım ilk defa da bu aşının yan etkisini gördüm ama aşı olmadan parmagından kan alıp demirine baktılar belki de ağlamaktan ateşi çıktı bilemiyorum zaten salgın var diyorlar