Sezeryan doğum sonrası önerileniz nedir? Karnımın içi çok sert,dışı ise uyuşuk. Ve göbeğim sarktı yaranın üstünü kapatıyor. Bugün 6. gün olacak. Hareket ederken zorlanmıyorum ama uyurken falan çok zorlanıyorum. Zaten sağa sola dönemiyorum. Bu süreçte be yapmam gerekiyor,tecrübeli olanınızdan bilgi paylaşımı rica ediyorum