Kızlar kızım bugün 2. Ay aşılarını oldu verem aşısıda var sabah 10 gibi yaptırdık aşıyı akşam 6 ya kadar ağladı huzursuzdu saat 6 dan sonra bir uyudu hala uyuyor 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum emiyor ama sonra tekrar uyuya kalıyor ateşi falan yok bu normal mi