DerininAnnesi4 İyi geceler kızlar kızım 1 yaşında son zamanlarda çok aşırı su içmeye başladı yani her dk biberonu elinde su içmekten asla bişi yediremiyorum midesini su ile dolduruyor resmen vermeyince ağlıyor çığlık çığlığa hemde ya napcam bilmiyorum
gencmom_ DerininAnnesi4 alışkanlık yapmış fazlası ve azı da zarar suyun mesela siz su içerken yanına çağrın ben bu bardaktan içiyorum sende büyüdün artık sende bardaktan iç beraber içelim diyin suyu beraber tüketin
Mavileo DerininAnnesi4 biberona günlük içeceği su kadarını koyup bittiğinde bitti devamı yarın diyebilirsiniz, yemek saatlerindem önce görmeyeceği bir yere kaldırın 🤗
DerininAnnesi4 gencmom_ bardaktan vermeyi denedim zaten alıştırmaya çalışıyorum ama gözü gene biberonda biberondan bı kopartabilsem ah teşekkürler bu ardaa
gencmom_ DerininAnnesi4 saklayın evde beraber biberonu arayın gitmiş diyin görmesin 21 gün kuralı var herkes için hemen unutsun inşallah 🙏