Bende de oluyordu hatta fıtıktan şüphelendim ama değilmiş sinir sıkışması oluyormuş doktor egzersiz vermişti kağıtta bunları yap diye bir de ağır kaldırınca çok oluyordu sonradan geçti zaten mümkün olduğunca ağırlık kaldırma eğilirken dikkat et olmadı yine de bir doktora git inşallah kötü bişey yoktur.