beyzacmvrc o normal canım bebekten sonra eş yani plesanta da çıkıyor rahimden işte onun rahimden ayrıldığı yerde rahimde çok büyük yara oluşur, onun iyileşmesi bile ayalr sürer o yüzden ara ara kana olabilir atık kanlar aylar içerisinde de atılabilir