3 gün önce 20 aylık kızımı emzirmeyi bıraktım önceden gece uyanır hep emer ve normalde de emerek uyurdu. İlk gün biraktigimda desteği tamamen keselim istedim ve pış pışla falan masajla uyutmaya çalıştım olmadı çok fazla agladi. 2. Gün her şeyi birden bırakmak onu da çok sarsar diyerekten yatmadan önce biberonla biraz devam sütü vereyim ve sallayarak uyutayim dedim bu yöntem tuttu ama ilk kez biberon aldığı için falan onun rutini haline geldi sallayarak da kolay uyuyo bu arada gece uyandiginda süt falan vermiyorum alismasin diye sadece ilk yatirdigimda ama yinede gece çok fazla uyaniyo ve pış pisla falan dalmadigi için mecbur ayakta sallıyorum şimdi de buna alışacak diye korkuyorum başka ne yapabilirim uyku arkadaşı, yatmadan kitap okumak vs denedim ama kabul etmedi sadece sallamak ve ayağıma alır almaz da uyuyo bunun bı çözümü yok mu ya 🥺