Merhabalar, 5 ay önce normal doğum yaptım ve doğum sonrası farkında olmadan enfeksiyon/iltihap yaşamışım bu yüzden rahim ağzında yara var. 2 hafta önce dondurma işlemi yaptılar ancak tekrar kanama başladı. 5 aydır adet görüyorum artık sıkıldım bu sıcak havada sürekli regl olmak ped takmak o kadar zor ki. 3 aydır da eşimle hiç birlikte olmadık kanama hiç durmadığı için. Bu durumu yaşayıpta düzelen var mı, nasıl düzeldi,nasıl bir tedavi uygulandı?