esrahilal1 lütfen kimseye para verme ve benim dediğimi yap cunku ücretsiz 😊 instagramda temas derneği var onlara mesaj at,.meme reddi yaşıyorum ücretsiz danışmanlık almak istiyorum de onlar seni yönlendiryo.. yapamazsan bana yaz mutlaka
Ben aldım danismanlik hatta o kadar ilgiliydi ki bi kac gün sonra tekarr randevu al hatta 6. Ayında tekrar al ek gida sürecini yometelim diye cokta yardımcı olmuşlardı
Beğenmezsen para verip başkasını bulursun zaten