Bu ara benim bebeğimde emerken çok ağlıyor ağzı süt doluyor nedeni gaz ama geğirmesi gerekiyor bizimkinin 2 yudum çekiyor sonra ağlıyor doğrultup sarılıyorum gazını çıkartıyorum sonra tekrar emziriyorum 2 yudum ya alıyor ya almıyor yine ağlıyor yine aynı şekilde gazını çıkartıyorum başta gazını çıkarttım gaz mide gazı değildir bağırsak gazıdır diyordum ama arka arkaya midesinde gaz oluyor