Anneler iyi geceler bugun mutfak dolaplarimi siliyrodum icini disini bakliyatlarimin olduğu dolabi bosaltirken incecik toz gibi seyr gordum basta toz zannettim sonra sildikce koselerde kalanlari gordukce baktim ki hareket ediyorlar karinca gibi herneyse temizledim sonra kavanozlarin disini silip oyle yerlestireyim dedim bambu kapakli cam saklama kabi kullaniyorjm yerlerine koyarken farkettim ki kavanozlarin icinde de var ama o kadar minik ki zor gorunuyor korktum icim almadi hepsini attim cope sirkeli karbonatli suyla saklama kaplarini yikadim dolabi falan guzelce sildim 7 senelik bina 4 yildir oturuyorum ben burda ilk defa gordum cokta sık silerim ama tedirgin oldum basina gelen var mi acaba bu arada sadece bakliyatlarin oldugu tarafta vardi diger taraflarda yoktu