Kızlar diş dönemi vardı hadi ondan dedm bir dönem daha öyle yaptı ama ciddi anlamda kaşıklı yemeyi çorbayı falan bıraktı katı gıdayıda azalttı ne yapacağımı bilmiyorum eskiden o kadar keyifle yiyip yavaş ye kızım dedğim çocuk gitti ben elimle ağzına verir oldum kendi yemeyi bırakıyor iki lokmadan sonra ben ordan burdan hikayeler uydurup dikkatini çekerek yediriyorum bunu nasıl aşabilriz 20 /25 gündür böyle şuan için kilısu boyı iyi ama o farkı kapatıypr kaburgası falam gözüme çok çarpıyor artık hıysuzluğuda yok niye bu çocuk bu kadar değişti yemekte anlamıyorum doğrı düzgün birşey yemiyor kaşıkla veriyorum hiç yemiyor moralim aşırı bozuk