theblackvirgo Kızlar 3 ay önce doğurdum çatlakların var sanki tırtıklı çizmişler gibi hala mor renk mi kırmızılı ne anlamadım öneriniz nedir ne yapmak lazım gebeyken bir oil kullandım ise yaramadi
kuzeycikko Sanmıyorum bir çözümü yok gibi benimde çok fazla bazı güzellik merkezlerinde tedavi ettiklerini iddia ediyorlar ama ne kadar güvenilir işte 🤷🏻♀️