Alinaa97 Merhaba kızlar, bebeğim 10.5 aylık. Bu sıralar ayakta sallamayı bırakıp yatırdığım an uyanıyor özellikle gündüzleri. Sallamayı nasıl bıraktınız, desteksiz nasıl uyuyor önerilerinizi rica ediyorum 🫶 çok zor durumdayım uykuları bölük pörçük.
Krkynaleyna Alinaa97 Ya bu uyku konusunu bende hiç anlamadım. Benimki bi ara taktı ayakta sallamadan uyumuyordu. Bi ara memede uyuyor memeyi çektiğim an uyanıyordu. Bi ara memede huzursuzlandı emziği verdim kendi kendine uyudu. Ben hiç bir şey yapmıyorum çocuğa kafasına göre hareket ediyor 😂😂
Sleppymom Alinaa97 salla bırak salla bırak yöntemi var denemeni tavsiye ederim bir süre sonra alışıyor
Elmsnghn Sleppymom su an bu yorumu okuyunca istemsiz biraktim😄 1 dakka harejetsiz durdu sallamadigimi farkedince kipirdandi geri salladim bıraktı kipirdanmayi 😄
Missmiyuki Elmsnghn salla bırak yöntemini kademeli yapmanız lazım mesela 5 saniye ile başlayın 5 saniye sallayıp 5 saniye duracaksınız sonra bu 10 saniye olacak sonra 15 saniye vs gibi. Bence bir araştırın etkili yöntem yapabilirseniz. Kıpırdanmasına aldanmadan beklemeniz gerekiyor