Kızlar merhaba, 2 ay önce sezaryen doğumum oldu hala hiç adet olmadım doktor 1 yıl düzensiz gidebilir demişti zaten ama şunu merak ediyorum karnım hala var ilk zamanlar gibi olmasada ve dokununca içe doğru gidiyor yani ödem gibi adet olamamak göbeği etkiliyor mu siz adet olduktan sonra karnınızda bir toparlanma oldu mu?