Sisaap123 Valla ben ev hediyesinden hiç hoşlanmıyorum. Çünkü gelen hediyeyi ne değiştiririm ne de başkasına veririm. Alan kişiye saygısızlık gibi hissediyorum. Gelin mevlüdü okuttuğumda bir sürü hediye geldi keselerine bereket. Ama beni en çok memnun eden Karacadan 500 tl lik hediye çekiydi. Gittim kendi ihtiyacımı aldım. Sende hediye çeki alabilirsin