Dorukbusra 6ay önce doğum yaptım ama göbeğim gitmedi. Etkili işe yarayan korse tayt kullanan var mı? Aldığınız sitenin linkini verir misiniz? Ben birde evde giydiğim gibi, dısarıda da pantolonun altına falan giymek istiyorum yani öyle bi türde