Gunes10-01 evet oldu. ya ben gerçekten kafayı yiyorum bu süreçte. Çekiyorum, serum fizyolojik ile yıkıyorum ama hiçbir şey yok. Resmen hiçbir şey çıkmıyor ama çocuk tıkanıklıktan nefes alamıyor, nefes alamadığından 5 Dk da bir ağlayor, uyuyamadığı için huysuzlanıyır ve tüm gün zehir oluyor. Doğduğundan beri uykuyu çok sever ve geceleri rahat uyur ama alt dişlerini çıkarırken de, üst dişlerini çıkarırken de yani şu an aynı sorunu yaşıyoruz. Bir an önce çıksa da rahatlasa yavrum.