betybet 8 aylık bebeğim 2 gündür ishal. dünden beri katı bi şey yediremedik, mamasını suyunu çok güzel içiyodu şimdi onu da içmek istemiyor biberondan kafasını çeviiryor. ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum