betulergl Şimdi o kaşık mamalarının kutu arkalarında en az 1 dk karıştırılması gerektiği yazıyor. Söylenilen miktalarda hazırlanan kaşık mamaları 1 dk karıstırdıgınız zaman baya muhallebi kıvamı alıyor. Pişirilmediği için zaten barsakları yoran bir tercih. Öyle formül mama gibi hazırlanmasının belli bir zararı vardır diyemem ama bana kalırsa pekte sağlıklı değil. İkisini neden karıştırmak istiyorsunuz? Belki ona göre bir tavsiyemiz olur