Kızlar şimdi alerji başlıklı şeylere baktım herkes kan vs görmüş dedim bir bakayım kakasinda kan varmı görmedim ama hiç dikkatli bakayım dedim gittim açtım bezleri kızımin altını alırken sarı pütürlü güzel normal anne sütü içiyor ona uygun yapıyordu ama şimdi bir baktım sarı renk gitmiş yeşil kalmış şoka girdim kötü birseymi sapsarı olan kaka yeşile dönmüş bez emmis sarışını sanki