Zumraaa Merhabalar öncelikle .Benim kızım 1 yaşında .Yakın dönemde hamileliğimi öğrendim .Süreç beni biraz korkutuyor.Sezeryan doğum yapmıştım tavsiye edilen iki yıl gebelik olmaması .Benzeri bir durumu yaşayan var mı doğum açısından .
Aseel27 Zumraaa Benimde kızım bir buçuk yaşında bende bir iki hafta önce hamile olduğunu öğrendim malesef ki bende sezeryan oldum. Doğana kadar 2 sene geçmiş olacak ama süreç benide çok korkutuyor. Doktorla konuştum herhangi bir sorun olmayacağını söyledi ama yinede içim rahat etmiyor tabikide.