zeynoy allah bağışlasın canım yaşı uzun olsun.bizde öyleydik uyandırmadıgımız sürece uyuyordu ama 1 saate bir uyandırdık emzirdim altını açtık topuğuna küçük parmağımızla vurduk yinede uyanmadığı zamanlar oluyordu o zamanda kucağımıza alıp sırtına hafif hafif vuruyorduk o zaman uyanıyordu ilk zamanlar bebişlerin çeneleri çok çabuk yoruluyor memeyi bıraktığında çenesini oynuyordum bide kulağının arkasını okşadığım zaman emmeye devam ediyordu.sarılığımız 11 e kadar yükseldi ama 1 hafta sonra 2 ye düştü saat başı emzirmem sarılığını düşürdü..korkma her Bebek doğduktan sonra kundak sarısı oluyor önemli olan değerinin yükselmemesi..benm naçizane fikrim günde sadece bir kaşık asidi kaçmış maden suyu verirsen faydasını görebilirsin..ben yaptım Allah’a şükür hiç bi sıkıntı olmadan o zamanlarımızı atlattık.(ben,eşim,abim ve aileden bir çok kişi sağlık sektöründe çalışıyoruz..dediğim maden suyunu bize doktor arkadaşlarımız Önerdi için rahat olsun )