Eagil Bebeğinizin huzurlu olacağı bir yerleri isterseniz daha iyi olur sanki.Sinemaya anca güvendiğiniz birine bırakıp gidebilirsiniz.Siz bebeğinizin karnını doyuruyorsunuz.bunu yadırgayıp Farklı gözle bakana, bende insan gözüyle bakmam.O yüzden rahat olun bence.Göğüsünüzü çıkarıp uluorta yerde emzirmeyeceksiniz sonuçta.Tüm imkânları siz yaratabilirsiniz.