Benim kızım da öyleydi mutlaka uyandır üzerini çıkar ayaklarını oyna yüzünü sil yoksa sarılık oluyorlar biz baya uğraştık sizin olmasın zor bi süreç 5 dakika emip bırakınca biz doydu sanıp yatırmıştık ama çenesi yorulduğu için bırakıyormuş mutlaka uyandırığ emzirin