Cisemcagan17 Kızlar bebisim 2 buçuk aylık sezeryandan sonra 15 gün kalamam geldi bugün regl oldum pembe renkte tam kırmızı değil normal mi ki acaba
Kbrnhr Cisemcagan17 evet canım bende de 3 ay sonra öyle oldu, birkaç güm sızıntı şeklindeydi ama sonrası aşırıydı valla depend kullanmak zorunda kaldım düşün
Cisemcagan17 Kbrnhr ben adet duzensizliginden çok cektim ilaçsız adet goremiyordum pcos sendromu vardi o yüzden çok tedirginim çok teşekkür ederim