Tugce1338 cicekannesi22 sütüm az geliyor sanırım çok az olsa da 5 ay 7 günlük çocuğuma bir kere patates püresi verdim, iki defa da yulaf pekmez verdim az 3 gündür kaka yapmıyor delireceğim 😔
[silindi] cicekannesi22 5.aylıkken Dr onayıyla tadımlara başladık ( 4,5 aylıktan sonra 3-4günde bir yarım çay kaşığı kadar yoğurt denettirmiştim 5ten sonra tam anlamıyla hergün düzenli tadım yapmaya başladık.) neredeyse verilebilecek herşeyi denedik şimdi öğün olarak ilerlemeye çalışıyoruz
Scorpionesi cicekannesi22 valla ben 5 buçuk aylıkken dayanamadım başladım, hem de meyveyle🤦♀️, şimdi yoğurt veriyorum, içine elma ya da muz koyarak, 6 aylık olmamıza 5 gün var bu arada
guls28 Bizim doktor beş aylık olunca tadımlara başla dedi ana ben 5.5 aylık olmasını bekledim ilk 3 gün patates püresi verdim şimdi yoğurt veriyorum sonra havuç 3 er gün sebze vericem sonra meyvelere gecicez
Dgndrmz Tugce1338 patates kabız yapmıstır canım belki keske zeytinyağı koysaydın biraz armut verebilirsn az bişey içine zeytinyagı koyup bagırsaklarını harekete gecırır
Nilmur00 Tugce1338 nasıl anladın benim de Az sanıyorum ama kızım huzurlu. 400 gram almış 5 Aylık kontrole gittiğimde ben de ne yapacağım bilmiyorum ama halinden memnun devamlı emziriyorum istemese de zorla. 😞
cicekannesi22 Seydameva benim kızımda 4 ay 8 günlük sütüm az mama yemiyor ek gıdaya başlıcam kilo alımı az ilk baş neler verdiniz
Deletedmom302 Seydameva biraz bilgi verebilir misiniz benim bebeğim sadece mama alıyor ,sanırım biz de 4. Ayda başlayacağız, ne ile başladınız ne kadar verdiniz
Feryal Biz de 5 aylıkken başladık. Sebze püresi, meyve rendesi ve yoğurt tüketti şimdiye kadar. Tadımlık olarak yedirdim hep. Yavaş yavaş porsiyon arttırmayı düşünüyorum. Daha sonra çorba, kahvaltı gibi öğün kısmına inş
Seydameva Utkumm hayır kendim başladım anne sütü alıyordu hala aynı şekilde meme + ek gıda devam ediyoruz yutağının gelişmesi açısından ve iştahlı olması açısından ek gıdaya erken başlama taraftarıyım ❣️
mrs_defn Scorpionesi keske sebze ile baslasaydiniz ilk etapta meyveya alisan cocuklar sonrasın da sebze yi istemiyorlar 😔
Tugce1338 Dgndrmz patatesin içine zeytinyağlı koydum ama sanırım iyi gelmedi kestim zaten bir süre sıvı vereceğim
Seydameva cicekannesi22 Deletedmom302 ben sebze çorbası ile başladım tadımlara kabak patates havuç ☺️ 3 gün kuralını uygulayamadım önemli bir kural ama kızım maalesef kabul etmedi ayrı ayrı patates kabak havuç falan haşladım az az yedirdim onları yedi hero baby kavanoz mamalardan verdim 5.5 aya kadar her şeyden az az tatıırdım ama kızım ona özel yapılan hiç bir şeyi yemedi ve halada asla ona özel yapılan hiç bir şeyi yemez 🙈 o yüzden baktım olmayacak sofraya yanıma oturttum ben ne yiyorsam onada ondan verdim ama tabii yemekleri daha az salçalı tuzlu ve baharatsız yapmaya başladım şuan çok şükür her şeyi yiyor sıkıntımız yok 🥰 sizede şimdiden ek gıda serüveniniz hayırlı olsun inşaAllah minikleriniz iştahlı olur ❣️🥰
[silindi] cicekannesi22 4 aylıkken başlattı doktorumuz zorunlu sebeplerden. Doktor kontrolünde olmak şartıyla (sadece mama ile besleniyorsa, kilo alımı sınırın altındaysa) başlanabiliyor. İlk ay tadım sonrasında karışım 6 aylıkken kahvaltı dahil 3 öğün verdim şu an 7 aylık 3 öğün yemek 4 öğün mama alıyor
Tugce1338 Nilmur00 mesela iki göğüsümü de emmek istiyor buna rağmen çektiğim zaman yine istiyor ben doymadığını düşünmeye başladım o yüzden
Aysnrplt Seydameva bende 4. Ayın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum azar azar tattırmayı düşünüyorum herşeyden. 6. AYDA verilebilecek herşeyi verdiniz mi acaba ilk süreçte
Seydameva [silindi] hemen bi arkadaşa yazdığım var sizin üstünüzde rica etsem ordan bakabilir misiniz onların dışında sormak istediğinizbir şey olursa seve seve cevaplarım 🥰
Seydameva Aysnrplt evet 🙈 her şeyi şuan 1 hafta sonra 1 yaşına girecek iyi ki başlamışım diyorum çok şükür ek gıdaya dair hiç bir sorunumuz yok 🥰