Kızlar merhabalar oğlum ek gıdaya ilk başladığımız dönemlerde meyveleri az da olsa yerdi fakat şuan asla yemek istemiyor yemek konusunda sorun yok asla seçmez kurufasülye pilav ,semizotu yemeği ,ıspanak ,bamya aklınıza gelen herşey tüketiyor seçmez ama meyveyle asla arası yok her yöntemi denedim karpuzun suyunu sıktım içmedi bıraktı portakalın suyunu içiyor birtek bazen nadir muzu yiyor ama yok kesinlikle ağzını bile açmadan kafasını geri çeviriyor tadına bile bakmayı reddediyor üzerine düşmedim canı ister dedim ama yok oyuna çeviriyor kirazları tabaktan tabağa dökmek istiyor kavuna çatal batırıp bana yedirmek istiyor nasıl sevecek bu çocuk meyveyi vitamini alsın diye türlü türlü denedim ama başaramıyorum var mı tavsiyeniz acaba 🥹🤷🏻♀️