Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde burada bebeğim düştü diye bir post açmıştım. Yardımcı olanlar için teşekkür ederim. Biraz toparlandıktan sonra süreci anlatmak istedim.
Aşı için eşimle asm’ye gittk. Odada 2 hemsire vardı. İkisinide ilk kez görüyorum daha onceki aşıları onlar yapmadı.
Bizden ve bebeğimden kimlik vs istemediler. Bebeği odaya girer girmez sedyeye yatırmamızı istediler kendileri masalarında oturuyordu. İçlerinden biri ben duhayı takip ediyorum 2 aşısı var dedi, bende evet dedim. Diğerinde duhanın karnesi vardı, oda karneye bakarak hayır 1 aşısı var dedi. Dönüp dedimki hayır 2 aşısı var doktorumuz yazdı zaten karneye de, hem 4. Ay aşısı zaten 2 tane dedim. Eşimde ben 1 tane dedim diye düşünüp hemşireye 2 tane demek için basını çevirdiğinde düştü. Düşmeden ½ dk once 2 aşısı oldugunu söyleyen hemşire yerinden kalkmıştı, aşıları hazırlamak için.
Bebeği yerden ben aldım. Kucagımda kanlar içindeydi yavrum. Ben bagırıp çağırıyordum korku doluydum. Bebeğim ağlıyor zaten. Eşim de şok içinde muayene odasında çökmüş ağlıyor, benim yüzümden diyordu. Oysa ki onun suçu yoktu. Hemşirenin zaten bebeğin basında olması gerekirdi.
Apar topar kendi aracımızla hastaneye gittik ve destekci bir hemsire yada doktor yoktu yanımızda.
Daha sonraki günlerde Duha biraz toparlayınca karnesi orada kaldı almaya gideyim hemde iki çift söz söyleyeyim dedim. Cunku olaydan sonra beni hiç aramadılar, kurumlarında böyle bir kaza gelişiyor ve sıfır takip.
Gittim konuşmaya, kamera kayıtlarını istedim, tutanaklarını görmek istedim. İkisinide göstermediler. Kamera yokmus muayene odasında.
Tutanağa ne yazdıklarını sordugumda, **odaya girerken bebeğin babasının kucağından düştüğünü** ve beni neden aramadıklarını sordugumda ise **?iz bebeği muayene ettik ciddi birşey yoktu onsebeple arama gereği duymadık** sözleri ile karşılaştım. Ve daha nezaketsiz yalan dolan pek çok şey. Muayene falan etmediler, bebekte babasının kucagından düşmedi. Sedyeye yatırdıktan sonra hemşire bebekten sorumlu oldugu için böyle yazmıslar.
Sonra çok sinirlendim ve soguk kanlılıgımı koruyarak onlara muayene odasını görmek istediğimi söyledim. 1 doktor ve 1 hemsireyi o odaya soktum. Gözümün önüne geldi düşme anı.. kapıyı kapattım içerde 3 kişiyiz. İçerde ne var ne yoksa darmadağın ettim. Döktüm saçtım ve onlar oradayken fotograf cektim.
Dedim ki “madem benim cocugumu muayene ettiniz ve ben kanıtlayamıyorum kamera yok diye, madem cocugum babasının kucagından düştü yazdınız ve yine kanıtlayamıyorum, o zaman bu odayı da siz bu hale getirdiniz ve devletin demirbaşına zarar verdiniz, bunun hesabını vereceksiniz” .
Tabi ki iftira atmayacagım onları korkutmak için yaptım. Ama olan tüm sorumsuzlugu her türlü ödeteceğim onlara. Heryere sikayette bulunuyorum, elimin uzandığından öteye gideceğimi Allahın izniyle biliyorum. Böyle kansız insanların bir karıncaya bile hizmet vermemesi gerektiğine inanıyorum..
İyi aksamlar