16 günlük bebeğim. Sütüm yetmediği için mama takviyeli gidiyorum. Emzirmeyi bırakmadım sık sık yapıyorum. Yalnız bir sıkıntı var sanki emiyor bebeğim meme de uyuyor ama yatağa yatırınca bir ağlama kopuyor resmen katılıyor. Tekrar memeye koyuyorum bu sefer çok yiyince kusuyor ne yapıcam şaşırdım kaldım. Benim gibi olan varmı. Aklım durdu nasıl memeden ayırıp yatırıcam.