10 aylık bir kızım var yaklaşık 1 haftadır resmen anam ağladı. Kısmen düzenli bir uykusu vardı. Günde 2 kez uyurdu, gündüz bazen dirensede, gece uykusuna çok kolay geçer ve sadece acıktığında uyanırdı. Çocuğa birşey oldu 4-5 gündür o kadar çok direniyor ki uykuya, esnemekten ağzı yarıldı resmen, gözler kıpkırmızı ama odaya girdiğimiz anda bile onu yatıracağımı anlıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Uykusunda emeklemeye felanda çalışıyor kendi kendini uyandırıyor böyle uyusa bile. Allah aşkına bir birşey söylesin bu geçici bişey mi? 10.ay böyle zor bir ay mı ya, en son 3,5-4 ay civarında yaşamıştım böyle bişe ama bu ondan da beter çıktı.