Merhaba, bebeğim 11 aylık. Eskiden bebek arabasını çok severdi hatta dışarı çıkardığımızda arabasında uyurdu. Şu an oturmak dahi istemiyor. Otursa bile 5 dk sonra ağlıyor asla durmuyor. Son 2-3 aydır bu şekilde. Artık dışarı çıkmak istemiyorum kucakta taşımaktan belim ağrıyor. Bu durumu yaşayan anneler var mı, nasıl aşabiliriz?