Bizim sürecimiz biraz uzundu. Bebeğimin çoklu besin alerjisi vardı. Önce sütü, eti, kuruyemişi açtık en son yumurtayı açmaya başladık çünkü yumurtayı kestiğimde kakada kan bitmişti. Şu an 11 aylık kızım ve emziriyorum. Önce ben yedim sıkıntı olmayınca ona vermeye başladım. Ama bu süreci alerji uzmanıyla birlikte ilerlettik