Hekat
Mehtap08
1515g
VIP üyelikle ilgili bazı çalışmalara başlandı aslında, ne aşamada şu an pek bilgim yok.
O yüzden bilgim olan şeyleri ileteyim.
Moderasyon olarak reklam şikayetlerinin her bir maili iletiliyor. Başlık olarak açtığınızda mevcutta bir sorun varsa askıda kalıyor olacak. Bu nedenle yazılım ekibine iletmek için mail atmanız isteniyor.
Uygulamayı arka plana atıp tekrar Forum’a girilmesi halinde reklam ayarlarının sıfırlandığını ve yeniden başlatıldığını da belirtmek isterim.
Çok rahatsız edici bir boyuttaysa(10 dakika altında gösterim) ve 1 günden fazla bu sorunu yaşıyorsanız verileri sıfırlayarak giriş yapmayı deneyebilirsiniz 💜