kkbrylmazz canım benim ne demek 🌸 tabi tabi kilo aldı baya canım . Hatta sadece mama verdiğimde bu kadar kilo almıyordu. Şimdi mama+ek gıda olunca kilo alımları başladı 🙈 ben size aklıma gelen verdiğim yemekleri yazıyım, inanın çok faydasını gördüm. Aşırı hareketleri güçlendi. Ayakta durabiliyor dizlerin üstünde uzun süre kalabiliyor, yakın zamanda yürürse şaşmam..
Sabahları kefirli yumurta yaparım tuzsuz lor peyniri ve ruşeym unu ile yada yulaflı yumurta içine yine peynir zeytin ezmesi
Öğlen yoğurtlu tarhana , ıspanak(kıymalı) , yeşil mercimek(kemik yada ilikli kemik suyu) bamya yemeği, ciğer çorbası , sebzeli kuskus, kefirli pankek,
Tarhanalı pankek, keçiboynuzlu pankek.. aklıma gelenler bunlar
Arada bebek brownisi yapıyorum keçiboynuzlu
Akşam da avokado muz yulaf kefirle karışık veriyorum. Kefir yoksa pekmez koyuyorum mutlaka.
Ek gıdayı araştırdığımda canım, ruşeym +8ay çok yararlıymış keçiboynuzu unu, özü çok yararlıymış,
Yeşil mercimek tam demir deposuymuş normal yaptım sevmedi yoğurtlu yaptım sevdi
Avokado hem sindirim hemde göze çok iyi geliyormuş
Ciğer; kan yapıcı özelliği varmış
Kefir düzenli verirlirse bağışıklı güçleniyormuş bizimki bir kere bile hastalanmadı çok şükür.
Her öğün ya yoğurt ya kefir veriyorum canım
Aklıma gelen düzenli verdiğim yemekler bunlar, umarım faydası olmuştur size 🌸