Mhdbtl--- elbette faydası var olmaz mı. 1 aylıkken başladım çok faydasını gördüm ilk siyah beyaz kartlar sonra renkli kartlar gösterip durmadan anlattım. Sonra renkli kitaplar aldım az yazılı bol resimli. Sürekli anlattım ona. Konuştum. Erken konuşmaya başladı. Algısı iyi bir çocuk oldu. Tabii bu süreçte ekrandan da uzak tuttum.