Bebekkk4 benim bebeğim sekiz buçuk aylıkken koltuklara tutunarak kalkmaya başladı, daha sonra sandalye sehpa ne bulursa tutunup kalkmaya çalıştı, başlarda genelde poposunu üstüne düşüyordu ama birkaç kez dibinde olmama rağmen direkt kafa üstü düşüp ağladı, herhangi bir şey olmadı, etrafta çarpacak şeyler olmamasına dikkat ediyorum ben, bu şekilde yapa yapa şu an bacaklarını eğerek inmeyi öğrendi, fazla korumacı tutum bebeğin hareketlerini kısıtlar diye düşünüyorum ben