Kızlar bebeğinin kilo alımı biraz yavaş olduğu için devam sütlerine başladık aptamil aldım ama bebeğim biberon almıyor eğer almazsa doktor meyve püresi yapıp içine mama koyabilirsin dedi mamayı nasıl koyucam içine mesela elma püresi yaptım diyelim direk toz mamayı mi katayım sulandirip mı koyayım birde kaç ölçek yapayım