Bazen o kadar yoruluyorumki bugün mesela cinnet geçirecektim artık. Yemek yerken tabağı komple yere boşalttı. Altına kaçırdı. Karpuz istedi yerken karpuzu yere attı. Sürekli telefon istemesi de cabası. Vermemeye çalışıyoruz ama bu ara şiddet eğilimli oldu sanki ya. Cok yoruluyorum Allah eksikliklerini göstermesin tabide. Daha sayamadığım bir sür şey. Sizde durumlar nasıl huniler takıldımı :)geçici bir süreç mi acaba