fzugurcan Tam uykusu düzene girdi, ne güzel de uyuyor hem gündüz hem gece derken 2.5 aylık bebeğimin gündüz uykularına bir şey oldu. Uykuya dalmakta zorlanıyor. Dalsa bile 20 dakikada geri uyanıyor. Var mı bir fikri ve önerisi olan?
Adelsmomm fzugurcan Olması gereken bu canım bebişler gündüz şekerleme yaparmış önemli olan gece uykusu 🙏🏼
Zhl123 Gece düzenliyse sıkmayın canınızı. Gece ne güzel uyuyormuş işte maşallah bebeişe. Gece uyumayan bebiş anneleri napalım🤦🙈
Alyanrcn @fzugurcan benimki bugün 2 ay oldu ama evet gündüzleri birşey oldu uyumuyor uyusada yanından gitmemle uyanıyor yada 30 dk anca gecede uyuyor evet Allah’a şükür ne güzel gündüzleri uyuyordu ya büyüdükçe heralde birşeyler oldu