cupacakes artık günümüz öle bir devirki isim koyarken dalga geçilmicek isimler olması gerekiyor ben ikizlerime isim seçerken 11 yaşındaki yiğenimi sordum öle şeyler sölemiştiki yuh demiştim şuan ona sorsam yahu gibi auuuuu gibi derdi eminim bence güzel isim ama çocuk gözünden sıkıntılı