Kızlar şimdi mamayı uyumadan önce yada uykuda içiyor, ben reflü yatağına yatırıp öyle içirip öyle ayağımda sallıyorum reflü yatağylada beşiğine koyuyorum, bugün uyuyunca kucağıma aldım beşiğine yatırdım yüz üstü döndü hemen uyandı, reflü yatağını bırakmak istiyorum ama sürekli böyle dönüp uyanıyor geri uykuya dalması yarım saati buluyor hadi şimdi 5 aylık sığıyor ama 6 aylık olunca sığmayacak reflü yatağına napcam bileyorum siz nasıl hangi pozisyonda mama içiriyorsunuz ve ayağınızda sallıyorsanız beşiğine nasıl koyuyorsunuz uyandırmadan benimki hemen uyanıyor yaa :(