Bebekveben Merhaba hanımlar kızım benimle yatmaya alıştığı için sepet beşiğimizi satıyorum sadece 2ay kullandık sorunsuz. 750tlye alındı 350 ye satıyorum. Nevresim tül herşey dahildir. İzmir Aliağadayım.