busraterim Arkadaşlar bebeğim 4. ayına girdiğinden beri her gece uykuya yatarken sanki canını acıtmışız gibi ağlıyor ve çok zor susuyo uykusunda bile ağlayarak uyanıyo ataktan dolayı olduğunu düşünüyorum ama böyle bi durum yaşadınız mı neler yaptınız