Valla ben türkiyedeki adı ün yapmış bir hastanede doğum yaptım. Zor doğuma bağlı 7gün yoğum bakımda yttı. Tam çıkacaktıkki o gece ateşlendi hastanede. Meğersem enfeksiyon kapmış yoğunbakımda allah cezalarını bersn. Bir hafta antibiyotk tedavisi aldı çocukcağız delikdeşik oldu. 7günde crp kesn sıfırlanır dediler, sıfırlanmadı. Antibiyotiği ağırlaştırdışar, iki gün sonra farkedildki enfeksiyon diz eklemine sıçarmış ondan crp düşmüyormş. Apr topr ameliyata alındı dizşnden. Yavrum saha 17gğnlğkken. 39. Günde taburcu olabilrsi. Yenidoğanlarda ateş özellkle kesnkle ve kesnkle hoş karşılanacak bi durum değildir. Acilen hastaneye götürlmesi lazım. Bir de hala bu denli praların döküldüğü ün yapmş hastanelerde enfeksiyon nasıl kapışbiliyor pessss