Gzdeeee benim kızım 7 gün hastanede 10 gün evde tedavi şeklinde çok ağır geçirdi. Ateşi vardı. Doktora götürdüm. Test yapmadan 6. Hastalık dedi eve yolladı. 3 gün sonra ateşi hala düşmeyince başka doktora götürdüm. Doktor bize enfeksiyonun çok arttığını, böbreklerine ulaştığını, böbrek zarında incelme olduğunu, protein kaçırma riski olduğunu falan söyleyip bize önemsemediğimizden olmuş gibi sert sert konuştu. Yatış yaptı. Ondan sonrası çok kötü. Sakın geciktirmeyin. 6 aylıktı olduğunda her ay numune veriyoruz şimdi, nefroloji kontrolü yapılıyor. Lütfen zaman kaybetmeyin. Kana idrara bakılsın.