momysskaan tutmazsa tutmuyorlar valla 😄 benim oğlum 1 ay emdi daha sonra bıraktı şimdi üç aylık bazen deniyorum acaba alır mı diye almıyor sürekli atıyo farklı emziklerde verdim kabul etmiyor ucunu biraz şekerli suya batırıp verdim belki kanar diye yine almadı bende artık zorlamıyorum açıkçası emziğe ihtiyacım da olmuyor