ikiaslanannesi Kızlar 18+4 hamileyim bu 3. Gebeliğim. Genelde 2. - 3. Gebeliklerde herkes erken hissedilir diyor ( 16. Hftad) ama ben şimdiye kadar hiç hissetmedim ya. Var mı aranızda 2. Veya diğer gebeliklerde geç hisseden… Korkuyorum 🙄
benuykukadiniyimm ikiaslanannesi 20. Haftaya kadar yolu var herkeste bir olmaz ☺️ ama içinizin rahat etmesi adına isterseniz bir acile gidin kalbini dinletsinler
ikiaslanannesi benuykukadiniyimm bugün zaten hastanedeydim kontrolde ama sormaya çekindim devlet hastanesi olduğu için beni tersler diye 😶
19032020 ikiaslanannesi ilk gebeliğimde 17. Haftada oğlumun hareketlerini hissetmişken ikincide taaa 22. Haftada hissettim. Ben de sizin gibi endişelenmiştim ama çok şükür şimdi kucağımda 😍 sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
tomvejerry ikiaslanannesi daha çok erken canım ben ilk 18 de hissettim 20 den sonra tamamen hissediyordum,ay başlığı görür görmez o günler geldi aklıma🥹
benuykukadiniyimm ikiaslanannesi tamam o zaman rahat olun demek sizin minnak biraz keyfine düşkün yatıyo 😅😅