Defnem34 Kizlar bebeğim 11aylik baş parmağının alt kısmı kesildi çok kanadı ilk defa oldu birşey çok korktum bı sorun olur mu napmaliyim hastaneye gitmelimiyim
Sedaalya Defnem34 yani çok mu derin belki dikiş falan gerekir bir götürün pansuman falan yapılır en kötüü