Gündüzleri gayet sakinleşen bebeğim, geceleri ağlama krizine giriyor nefessiz kalana kadar. Gece 12 den 3.30 a kadar emzirdiğimi bilirim. Memeden cekince krize giriyor. Geceleri sütüm yetmiyor diye düşünmeye başadım. Dün gece sabah 4 de mama yapıp verdim içti ve uykuya daldı. Gündüz anne sütüyle devam ediyorum ağlama olmuyor sizdede böyle problem oldumu ?